Kul vissa får sova....

Förstår inte hur en del lyckas få sina småttingar att sova 12 timmar eller mer..  Alicia somnar runt halv åtta och vaknar mellan fem och halv sex nuförtiden.. och jag känner mig död! Hoppas verkligen det vänder snart.. i förrgår somnade hon kring åtta och morgonen efter vaknade hon 4.50! :/ Idag var det kl 5 som gällde så tänkte sova efter jag lämnat henne på dagis, men det gick inte.. för det första är det halvt stormväder ute så fönstrena skallrar och dessutom har jag en liten därinne som börjar gymnatisera högvilt så fort jag ska sova.. Detta händer också på kvällarna och nätterna när jag vaknar till.. svårt att somna när man känner små fötter röra sig i vågor på båda sidor av magen samtidigt.. kanske är bäst man vänjer sig? Det sägs ju att vakenvanorna bebisen har i slutet på graviditeten kan vara samma den får när den fötts..

Sitter och tittar på Forever21.. Åh det finns så mycket fint! VILL HA! Lutar nog åt att det blir en beställning till hösten om jag får som jag vill ;) Hoppas åtminstonne större delen av degmagen försvunnit tills dess! Här är några plagg jag vill inhandla!



Nu är det bara 50 dagar kvar till bf!

Puss å hej



Kommentarer
Postat av: Jannice

Ja, gud, jag kan bara säga att sömnlöshet är det jag bävar mest för när vi ska skaffa barn. Jag skickar en stärkande kram till dig och hoppas på tur med nya bebisens sömnvanor och att Alicia börjar uppskatta sovmorgon snart :).

2009-05-27 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0