Ännu en Söndag...

Vet inte varför men Söndagar har aldrig varit en favoritdag.. Oavsett om man jobbar eller är hemma hela dagarna så tycker jag att söndagar är såå tråkiga och dryga och vill att dom ska ta slut så fort som möjligt! Man kanske borde göra nåt roligt varje Söndag så man slipper denna Söndagsångest!

I helgen har det inte hänt mycket, vi har mest varit hemma hela familjen och myst bara..

Händer i veckan då?
1, Inskolning - På torsdag ska hon äta på dagis och på fredag även sova.. undrar hur det kommer gå :)
2, Umgås? Är ju hemma själv hela eftermiddagarna och vill umgås!
3, Klädparty hos Linn på Onsdag - länge sen vi sågs nu! Våra små kommer ju nästan samtidigt :)
4, Eskilstuna? Om vädret är ok åker vi till Eskilstunas djurpark i helgen, bor på hotell och myser hela familjen!
5, Bebisrummet? Om jag hinner vill jag börja fixa med bebbens rum.. Spackla, slipa, måla och dona!

Jag å Elin pratade idag lite om hur kul det skulle vara att åka utomlands.. Så nästa vår (mars/april/maj) blir det förhoppningsvis en liten resa! Vi tänkte dra ihop oss några tjejer och åka till nåt riktigt varmt och härligt ställe! Är ju ett tag kvar men det är trevligt att blicka framåt till nåt riktigt skoj!

Tror Alicia redan kommit in i nån slags trotsålder.. Hon får dagligen sina utbrott helt plötligt och blöjbytena är ofta en kamp! Kommer vara sån enorm skillnad om 2-3 mån att byta på ett litet knyte som ligger där helt blixt stilla.. kommer knappt ihåg känslan!

Åh vad jag längtar till den lill* kommer! Det ska bli underbart! Namn är dock fortfarande lite av ett frågetecken, vi kan inte bestämma oss!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, verkar inte bli nåt klädparty å onsdag, nästan ingen som kunde då. Men ska höra mig för om en ny dag så jag återkommer :) Anars får vi ses n¨ån dag ändå!

Kram

2009-05-11 @ 16:00:27
Postat av: Linn

glömde skriva namn ;)

2009-05-11 @ 16:00:58
Postat av: Therese

Vad har ni för namnförslag? Nyfiken!! ;-)

2009-05-13 @ 13:37:58
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, skriver upp de :)

2009-05-13 @ 21:48:15
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka fiiina namn!! :-D

Ojj,guuud så svårt.. ;-) Båda namnen är jättefina!

Kan inte välja! :-p

2009-05-13 @ 22:53:25
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0