Söndag

Igår var jag på Spa! Helt underbart skönt :) Vi började med utomhusjacuzzi.. Har aldrig badat det förut (tror jag) och det var riktigt skönt! Men kallt som fasen att stå i i 10-15 minus och badkläder! Sen lite senare blev det lunch, såå himla gott! Sen blev det behandlingar. Jag tog bodyscrub och trodde allvarligt talat att tanten skulle skrubba av mig allt allt skinn jag hade! Haha.. Sen blev det kurbad :) Det var verkligen en jätteskön dag och jag kommer definitivt komma tillbaka!

Är grymt sugen på att se Män som hatar kvinnor.. nån mer som vill?

Fick mitt examensbevis för några dagar förresten, känns kul att få svart på vitt att man varit duktig, haha :)

Händer i veckan som kommer då? Imorrn ska jag till barnmorskan och kolla att allt är bra... men sen är det lugnt resten av veckan! Nån som vill ses?

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det tycker jag absolut att vi gör!:) Jag är redo med singstar bara sällskapet som fattas!:)

2009-03-02 @ 11:11:04
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0