Men vad är detta?!

Varför måste det ösa ner snö hela tiden? Tänk att ha vinter typ två månader om året och resten vår och sommar. Det hade varit perfa! Det får gärna bli Juli på en gång!

Idag blir det lite städning och fixning och förhoppningsvis en tur till Nisses, var längesen jag var där! Vill så gärna ha en ny soffa så tänkte kika lite på det :) I Juni kan vi köpa en kontant med skattepengarna, känns fint de :) Själv får jag tillbaka ca 7300kr, hade jag aldrig kunnat trott eftersom jag bara fått föräldrapenning :)

Nu har jag iaf köpt en ny kamera, det blev en CANON DIGITAL IXUS 80 IS CHOKLAD. Hoppas den är bra!
Har den förhoppningsvis redan på Måndag!

Saknar mina vänner.. Känns som jag knappt träffar nån längre.. Vissa vet jag knappt om dom lever :/ Saknar också en riktigt nära vän, som den "bästis" man hade när man var liten. Som man pratade med var och varannan dag, om allt och ingenting och berättade ALLT för och kunde skratta med tills man grät. DET saknar jag! Men den kanske är svårt att kombinera med vuxenlivet? :/

Puss å hej



Kommentarer
Postat av: Johanna

De är inte så svårt endå.. Gummsan kan du ses på måndag eller tisdag ?.. Vore trevligt..Pussss

2009-03-28 @ 14:01:10
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0