Lördag!

Var på hockey igår, Leksand - SSK.. Förlust :/ Trööök..  Pulsen var bra hög där ett tag.. Mammas karl är läkare så han får nog skriva ut lite lugnande till nästa gång tror jag, haha :) Hade ganska bra sittplatser iaf, nära SSk-klacken.. men allvarligt talat, är dom 6 år eller? Varför inte stötta sitt eget lag istället för att bråka med motståndarlaget och deras supportrar.. småbarn!

Idag blir det lite inspirationsdag i Borlänge, 12-16.. Skulle behöva en spark i arlset tror jag :) Ikväll blir det tacos, melodifestivalen och myys :) Imorrn är jag ensam med Alicia heeela dagen eftersom karln ska på hockey, bortamatch mot Rögle.. 7-8 timmars ENKEL bussresa.. vissa är verkligen Leksandsbitna. Jag håller mig till de tre sista hemmamatcherna :)

V 23 nu och full fart i magen! Lite kul att att tre andra kompisar ska ha barn strax efter mig, mellan aug och okt :) Listan kommer säkert fyllas på ;)

Nästa lördag ska jag och Niklas och lite andra tokar ut och äta på china och ha trevligt :) Kanske lite smått party efteråt? Vi är nämligen barnlediga ändå till söndag och det ska vi ta tillvara på! :)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0