Lekdag!

Var till MVC igår.. allt såg bra ut :) Fick höra hjärtljuden för första gången, låg på ca 165 slag i minuten :) Så mysigt!

Idag var vi hela familjen till badhuset och badade.. Alicia älskar verkligen att åka rutchikana.. Den stora åker hon med pappa och den lilla åker hon själv :)
På eftermiddan åkte jag å stumpan till Villgott en sväng och lekte lite! Hon var helt slut efter den här dagen och somnade redan vid halv sju.

Imorrn ska jag troligtvis träffa Jennie på stan en sväng.. Sen kommer mamma och Elin och håller mig sällskap på kvällskvisten!

Blev inte intressantare än såhär! Nu blir det sängen..

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Emelie

Thilde åker också själva i rutchkanan,.,.=) De är så skönt när dom är lite självständiga!

Hur är de med er annars då?

KRam

2009-03-04 @ 14:32:52
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja de är ju de =)

Ja de tycker jag vi kan göra! Vet inte riktigt hur jag jobbar men en lekstund ska vi väl kunna klämma in??

De är bara bra med oss..

Kram

2009-03-04 @ 17:23:09
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0