Tråksöndag..

Tycker inte om söndagar, speciellt inte när karln jobbar.. Men idag har vi iaf varit iväg på lite barnkalas.. Lilla Emil fyllde 1, det var riktigt trevligt :) Så länge sen jag träffade både han och Jenny..

Veckans planer?
På Onsdag ska jag å Jennie till piren och käka tonvis med räkor (räkfrossa) Det ser jag fram emot! Längesen vi sågs nu.. Hoppas även det blir nån fika på stan, tjejkväll med Johanna samt en tripp till BB ;)

Vill fylla ut dagarna med lite roliga saker.. dagarna går så sakta när man bara sitter hemma.. så vill nån hitta på nåt är det bara att hojta till, jag är öppen för förslag! :)

10 juli - Mormor
11 juli - Johanna
13 juli - Niklas
14 juli - Jannice
15 juli - Jennie
17 juli - Cissi
19 juli - Jag
21 juli - Linn


Kommentarer
Postat av: M-L

åh men jag vill väl också gissa!! hmmm.. äh, jag klämmer till med den 12e! :D får du plågas ett tag till din stackare.. haha :) MEN RIKTIGT SNART SÅ!!



kramar!!!!

2009-07-07 @ 17:07:22
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0