Gud så sexig jag känner mig... not!

Kan detta ta slut nångång?? Har visserligen två dagar kvar till BF men kroppen känns bara tyngre för varje dag som går.. Min gravidmage är inte längre så "vacker" som jag tyckte förut.. Nu vill jag ha ONT!

Imorrn ska iaf jag å mamma till Piren och käka räkor i mängder, det ser jag fram emot! Klarar inte av att gå hemma och tröka hela dagarna utan måste ha lite saker att se fram emot :)

Vill så gärna en sak, men hur övertalar man karln?

10 juli - Mormor
11 juli - Johanna, mamma
12 juli - M-L

13 juli - Niklas
14 juli - Jannice

15 juli - Jennie
17 juli - Cissi
19 juli - Jag
21 juli - Linn

Strök dagens datum för här verkar det inte hända nåt...

Älskar min familj! Snart är den HEL! :)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Damn it! Men än finns det några timmar kvar ;). Kan man få ngt slags halvt poäng om värkarna startar på rätt dag iaf? ;)

2009-07-14 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0