En tripp till förlossningen...

Vaknade igår natt av värkar, tog två alvedon men lyckades inte somna om (smärtan blev inte mindre), gick upp och hade ca tio min mellan värkarna snabbt blev 5 min och sedan 3 min. Då väckte jag Niklas, vi ringde efter barnvakt och åkte upp till Falun. Dröjde 5-6 timmar innan barnmorskan gjorde en riktig undersökning på mig (varför inte göra det tidigare?!) och då blev det konstaterat att det "bara" var förvärkar och vi fick åka hem.. Gud så besviken jag var! Trodde verkligen det var dags.. Nu hoppas jag att det blir nåt närmsta dagarna, men är rädd att jag hoppas på för mycket..

Ikväll har jag träffat Johanna och Emelie på stan och fikat och skvallrat.. Det var välbehövligt! Behöver ha lite annat att fokusera på.. tack tjejer!

10 juli - Mormor
11 juli - Johanna, mamma
12 juli - M-L
13 juli - Niklas
14 juli - Jannice
15 juli - Jennie
17 juli - Cissi
19 juli - Jag
21 juli - Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det ingen räkafton? Jag vill jätte gärna med om de blir fler ggr. Guud så gott!

2009-07-08 @ 23:08:25
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0