Vännerna

Detta inlägg vill jag tillägna alla mina vänner, gamla som nya.. Vet att jag är lyckligt lottad att ha så bra vänner!

Några träffar jag regelbundet (Johanna och Emelie W). Det hänger naturligtvis ihop mycket med att vi alla har barn och därmed också mycket gemensamt.. Johanna har jag känt i 6 år nu och hör till mina absolut närmsta vänner! Det skiljer bara 4 veckor mellan våra små :) Emelie har jag känt i några år men det är nu på senare tid vi fått riktigt bra kontakt och det är jag glad för :) Kommer skilja några veckor mellan våra sommarbarn :)

Sen har vi "brudarna" eller "gänget". Tarja, Erika S, Erika B och M-L.. Ett gäng tokar som man alltid har kul med! De allra flesta fester har varit med dem och det beror ju inte på slumpen! ;) Hoppas vi kan ses regelbundet, fika, ha tjejkvällar och annat trevligt!

Sen har vi några som jag träffar alldeles för sällan.. Man hinner inte med att ses eller så glömmer man bort varann.. Vill ses oftare, saknar er! Ni är underbara :)
Jenny, Jennie, Linda, Sanna, Katrin..

Sen finns det även några jag skulle vilja lära känna mer :)

Puss å kram på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tavck gumman.. de värmde.. kan bara säga desamma :) puss

2009-01-26 @ 10:48:31
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Erika

Va söt du.. klart man får ses oftare =)

2009-01-26 @ 14:20:10
URL: http://steinholtz.blogg.se/
Postat av: M-L

stumpan, jag håller verkligen med om att vi måste försöka ses oftare!! det är bara dumt att vi inte gör det, finns ingen anledning :)



tycker om dig tillbaka!



KRAMAR!!!!

2009-01-26 @ 17:52:06
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: jennie

saknar dig gumman....vi måste ses så fort jag blir frisk. både jag o johan ligger i magsjuka =(

2009-01-26 @ 17:57:27
Postat av: Tarja

va gullig du är :) Klart vi måste ses mera. Vi har varit lite dåliga på det på sistone.. vi säger att vi vill ses men ingen tar tag i det! Jag väntar på filmkväll snart..vi måste ju hålla det vi började med..:)

2009-01-26 @ 21:07:00
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad fin du är Fanny! Jag känner mig så otroligt torr och upptagen, men jag håller med om att vi måste ses oftare! Du är också underbar och jag saknar dig mycket!

V. 10 och 11 kommer jag vara på praktik i Ludvika och kommer bo hemma hos mamma och pappa under den tiden så då kan vi passa på att ses! :D

Kram!

2009-01-26 @ 22:41:23
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0