Trökdag...

Håller helt med Tarja, förstår verkligen inte vitsen med Trettondagen. Vad tusan hände 13 dagar efter jul för en massa år sen? Kalla mig outbildad men jag har verkligen ingen aning!

Är själv hemma, Niklas och Alicia är i Morgårn. Skönt med lite egentid. Egenligen borde jag väl göra lite nytta men har bara setat framför datorn och TVn och slappat.

I helgen rensade jag bort alla julgrejer och ljusstakar. Ska nog göra ett ryck och få undan julgardinerna idag också. Ser om Johanna och Kevin vill ses idag också :)

Annars ser resten av veckan ut så här:

Tisdag: Hemmadag/ hälsa på Johanna och Kevin
Onsdag: Simma (och...?)
Torsdag: Träffa Emelie och Melina, kanske Johannabesök på kvällen?
Fredag: Bad med familjen, kalas hos pappa
Lördag: Kurs i Borlänge 11-16
Söndag: Aloe Vera visning med Ludvikas snyggaste morsor ;)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0