Trökdag!

Nu är det Tisdag och snön vräker ner! Kan det inte bli vår nu? Men man får väl vänta ytterligare några månader :/

Är lite småsugen på att köpa kvalseriepaketet, 5 matcher för 1250kr (sittplats). Mycket pengar men man måste ju få uppleva lite roligt ibland också :) Nån mer som är sugen? Vill inte åka själv ju :/ (Obs! Biljetterna kan säljas om det är nån match man inte kan gå på)

Fortfarande inga planer för veckan... Känns som jag är den enda i min umgängeskrets som varken går i skolan eller jobbar.. Vilket gör att jag Å Alicia mest bara är hemma.. Vill umgås, men alla är upptagna..:/
Hade också velat göra nåt mer om dagarna, jobba lite eller läsa nån liten kurs kanske.. Men vad gör man när det inte finns dagisplatser?! Blir så trött.. Förmodligen kommer vi få vänta till Aug, minst!

Nån som vill käka lunch på China på Fredag? Är barnledig fram till 2-3 så jag tänkte passa på! Kom igen nu tjejor :)

Nu ska jag iväg och simma!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag hade gärna ätit på china på fredag men jag slutar inte förens 2..=/ Nästa vecka kanske? Puss

2009-01-20 @ 11:05:38
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Jannice

Ah, vad jobbigt med dagisplatsbrist! Finns det inga dagbarnsvårdare nuförtiden?

2009-01-21 @ 09:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0