Forever

Nu har man äntligen kommit igång ordentligt med Forever och Aloe Vera-produkterna. Igår var jag på kurs hela dagen i Borlänge och fick huvudet fullproppat med information. Idag hade jag en visning och imorrn det en till förhoppningsvis! (Hoppas att brudarna stannar kvar ett tag efteråt också ;) Sen den 1 Feb ska jag på kurs i Stockholm, det ska bli kul :)

Nån som vill boka en visning? Hör av er! :)

Är förövrigt grymt sällskapssjuk, så om nån vill umgås så finns jag tillgänglig!

Jag är inte desperat, bara nästan ;)





Kommentarer
Postat av: Jannice

Åh, den där aloe veran har jag hört mkt gott om! För det är den man dricker va? Om du är intresserad av att sälja till mig så får du gärna höra av dig via facebook eller BT med mer detaljer.

2009-01-11 @ 21:31:34
Postat av: M-L

hallå stumpan! såg du skrivit på msn och jaaaa, klart jag kikar förbi! åker upp med erika, så vi ses väl runt 5-tiden, blir kanon! :)



kramar!!

2009-01-12 @ 14:52:23
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0