Beställt!

Japp nu har jag beställt hem lite kläder och det behövdes! Nu när man börjat få mage är det inte mycket som passar längre.. Alla linnen och tröjor glider upp, inte så snyggt! Dessutom hittade jag en skitsnygg bikini! Å några bh blev det också eftersom inga av mina gamla sitter bra längre.. "Tuttarna kommer försvinna när du får barn".. Haha, ja säkert!


Samma modell fast röd!

Igår vad jag superduktig och plockade överallt, dammsög och moppade hela huset.. På eftermiddan kom syrran och på kvällen hade vi tjejkväll med fajitas, glass och banan med choklad i! Vi åt så vi nästan domnade bort!

Idag blir det iaf hyfsat lugnt! :) Se om man får finbesök på eftermiddan sen! Ikväll blir det nog potatisgratäng med fläskfilé!
Imorrn är det kurs hela dagen!

Längtar till nästa helg :)

Brudar, är det fortfarande tjejkväll på Tisdag??

Tack världens bästa Niklas för att jag fick sova i morse! Pösss.. Älskar dig!

Puss å hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0