Alicia 1 år!

Japp i Lördags blev vår lilla "bebis" stor tjej, fattar inte vart tiden tar vägen? För ett år sen var hon verkligen mini, vägde bara en tredjedel så mycket som hon gör nu :)

 

Vi hade iaf två kalas i lördags, först för min släkt (15 pers) och sen för Niklas familj (också ca 15 pers).. Mamma tog hand om Alicia på förmiddan medan jag å Niklas bakade bullar och gjorde pinnochiotårtor... Det var tur det för jag var nära på att få psykbryt på de jäkla tårtorna.. blev klar med dom 5 min innan kalaset :)

På söndan blev det barnkalas. Johanna, Jenny, Emelie och Sofi kom med sina små :) Å Johanna hade gjort en helt fantastiskt vacker tårta, tack gumman!

Blev många fina presenter! Bl.a. ett guldhalsband med hjärta, två docksylkys (eller hur det stavas), kläder, en minifåtölj, tygdockor och en barnkammarbok!

Planer för veckan då? Ingen aning faktiskt... Nån som vill komma hit nån kväll och se på film å käka god mat? Känner mig lite ensam..

Vill tacka Emelie för den jättesnygga bloggdesignen! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0