Mitt ytterst glamouröra liv..

Eller inte...Känns nästan som det enda jag gör är matar, byter blöjor och städar.. Vill ha SPÄNNING, vill ha ROMANTIK! =)

Är så sugen på att börja jobba! Men får vänta nåt halvår innan jag börjar söka! Nu känns det verkligen som jag vill komma igång på allvar med Forever. På sikt vill jag skapa ett team med säljare, så som sagt, är du lite nyfiken, hör av dig! Lovar att det är BRA förtjänst och ett kul jobb!

Hade velat göra en sak i helgen med mina vänner, men har inte råd..och därför har jag nu sagt till mig själv att detta ska vara ENDA gången jag tackar nej till nåt jag vill göra för att jag inte har råd... Så snälla vänner; Linda, Johanna, Jenny, Jennie, Tarja, M-L, ErikaS, ErikaB, Sanna, Linn, Emelie m.fl. Hjälp mig komma igång, bjud in några vänner, familjemedlemmar etc och låt mig ha en visning!

Behöver ett STOR spark där bak!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman! vi fixar en visning i veckan som kommer!!!

2009-02-06 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0