Drömmer mig bort...

Ibland när jag har tråkigt brukar jag kika runt på hus, tycker det är lite roligt..
Har hittat två helt underbara hus i närheten av Leksand.. Ett av dom kostade nästan 1,4 miljoner och det andra knappt en miljon.. Tänk OM...

Känns som jag behöver en förändring i mitt liv.. Jo jag vet att jag ska bli mamma igen i sommar men vill ha nåt annat, nåt mer.. Känns som man står kvar och stampar på samma ställe hela tiden...:/

Vissa dagar är jobbigare än andra.. Idag är en av de sämre dagarna.. Känner mig ganska ensam, uttråkad och lite otillräcklig..

Vill att det ska hända nåt NU!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Åh, jag skulle vara överlycklig om vi kunde få tag på ett hus under 2 miljoner när vi har pluggat klart...

2009-02-04 @ 09:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0