Vill ha ett jobb nu!

Vill så gärna börja jobba igen.. Behöver inte vara heltid heller, bara jag kan spara in på lite föräldradagar.. vet inte riktigt vad jag vill göra eller var jag ska söka... Förslag någon??? Tror jag kan tänka mig det mesta faktiskt..

Annars är både jag å skruttan riktigt förkylda.. snuviga och hostar.. usch! Verkar hålla i sig länge.. drygt!

Planer i veckan? Idag kanske vi ska titta på hur sörviksdagiset ser ut :) På onsdag kanske pappa kommer hit och kollar på hockey, annars har jag ingen aning..

Nån som vill hänga på till kupolen?

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: jennie

JAAAAG vill med till kupolen =)

2008-09-22 @ 11:26:01
URL: http://jenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0