Utmanad!

Blivit utmanad av Jennie:)

1. Jag har insett att... jag vill ha ett jobb!
2. Jag lyssnar på.. min inre röst :)
3. Jag pratar... efter jag tänker.
4. Jag älskar/tycker om... Familjen, vännerna, 
5. Mina bästa vänner är... Jennie, Johanna och Jenny.
6. Min första riktiga kram... fick jag nog av mina föräldrar.
7. Jag avskyr när folk frågar... dumma frågor.
8. Kärlek är... helt underbart :)
9. Någonstans tänker någon på... mig kanske? :P
10. Jag kommer alltid att... sätta mitt/mina barn i första hand.
11. Jag är hemligt förälskad i... ?
12. Sist jag grät var... förra veckan kanske?
13. Min mobiltelefon är... röd och jäkligt snygg!
14. När jag vaknar på morgonen... vill jag sova mera!
15. Innan jag går och lägger mig... njuter jag av lite "metime".
16. Just nu tänker jag på... Ladies night med brudarna!
17. Bebisar... är söta, speciellt Alicia :)
18. Idag har jag... Tränat, ätit och busat med Alicia,
19. I kväll har jag... förhoppingsvis besök av Jennie! 
20. I morgon kommer jag.. inte göra mycket alls.. förslag?

Kommentarer
Postat av: Erika!

heeej fanny! Internetbanken funkae inte i månadags sen åkte jag bort och glömde bort det! Förlåt!!! du få pengarna på en gång på lördag! är så tacksam att du la ut!!!!



Puss på dig, ses sen =)

2008-09-11 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0