Utmanad!

Utmanad av Johanna!

En lista om vännerna i min mobillista.

- Har du pussat nummer 2?
Camilla.. nä tror inte de=)

- Vad har du för relation med nummer 20?
Jimmy, ingen egentligen. Träffa honom hemma hos Linda en gång!

- När ska du träffa nummer 30?
Linus min bror, i oktober nån gång kanske?

- Är nummer 18 söt?
Jennie, sjävklart :D

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Erika, haha vilken galen tjej!

- Gillar du nummer 14?
Svärmor.. Jo man det gör jag!

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Carin, min syster.. nej nu var det längesen!

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Linda.. jadu, snaart hoppas jag!

- Är du nära vän med nummer 23?
Johanna, absolut! :)

- Har du gått på bio med nummer 4?
Carola.. nej aldrig :)

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
M-L... Ja men visst ;)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Pappa.. Jadu.. Livet, Leksand och Alicia :)

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Emelie, ja självklart!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Katrin, gammal jobbarkompis och vän... över ett år sen vi sågs nu :S

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Lina.. Parta loss ordentligt som på den gamla goda tiden!

- Vad är det bästa med nummer 8?
Elin, min syster.. att hon är så go!

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Fredrik.. njaae, bara på krogen typ!

Jag utmanar:  Jennie, M-L och Erika!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får söka jobb hos mig men de är ett svårt jobb med dem här boendena.. dem är jobbiga som fasiken!=) haha

2008-09-24 @ 19:13:35
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0