Söndag...

Nu är ännu en vecka tillända och en ny på ingående..
Planer då? Inga planer alls egentligen förutom att Jennie kommer hit på tisdag kväll... Vi ska äta kinamat coh tjåla massa skit.. evigheter sen vi sågs nu! Ser jag fram emot...

Ska även klämma in lite plugg och städning i vanlig ordning :/

Ikväll ska jag lägga in en Massa traderaauktioner. Pengarna jag får ska jag använda till en eventuell ullaredsresa i slutet av året.. Vill såå gärna åka dit.. Handla massa juklappar, 1-årspresenter till Alicia och massa annat!

Har köpt en stegräknare.. En Omron Walking style II.. Dyr var den men jäkligt bra :) Den funkar t.o.m. i väskan.. Satsar på 10 000 steg om dagen! Får se hur det går :) Hittils idag är jag uppe i 8500 steg..


Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0