Snart helg igen :)

Även om man går hemma hela dagarna så känns faktiskt helgerna skönare! Blir mer "myskänsla" på nåt vis.. När det gäller helgplanerna så har jag ingen aning vad det blir.. Förutom på söndag då jag har "studiedag" som man kanske skulle kunna kalla det!  Å sen lite kräftor (äntligen!) hos mamsen på lördag.. Man har visst lite planer ändå!

Nu har jag fått hem pärlan igen, hel och fin... Och jag 1000 kr fattigare. Blir så trött på att idioter ska ha sönder min bil och sen ska jag betala för det... Men men, man lär sig av sina misstag :) Var ju iaf en kul resa!

Igår kväll var Johanna här.. Vi åt tacos och kolla på hockey, idol och Wall-e. Gud vilken söt film! Tack vännen för en trevlig kväll, vi får se till att det blir tradition :)

Känns som att det är så mycket som skulle behöva göras nu, men såå lite tid :/ Plugga, göra sista rycket i trädgårn, tvätta fönster, städa m.m. Just nu har jag ingen energi heller känns det som.. Är förkyld och jäklig, skulle helst bara vilja krypa ner under täcket och se på nån film! Tror faktiskt bara jag haft filmmys för mig själv en enda gång sen Alicia föddes, helt sjukt ju..

Nu är jag hungrig!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det är jag! Just nu så har jag inte använt det på ett par veckor men det funkar jättebra för mig. Man fyller i allt man äter och har en veckomeny som man kan följa om man vill.

Det jobbiga är väl att man måste ha tillgång till dator och fylla i hela tiden, annars blir det lätt att man drar iväg med maten.

Men jag är jättenöjd med det!

2008-09-18 @ 21:25:51
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0