Nu ska dom bort!!

Jag snackar om dom förbaskade graviditetskilona som gör att jag FORTFARANDE helst går runt i mina mammabyxor.. Är så trött på att se ut som en stoppad korv i mina vanliga byxor. Är trött på att jag under ca ett halvår bara gått ner några hekto..

Jag vet att jag inte alls är tjock eller så, men jag vill bara ha tillbaka min gamla kropp! Eller ja, någorlunda iaf! Älskar mat och motionerar inte alltför mycket så det visar sig hur det går.. Heja på mig! =) haha.. Nu eller aldrig...

Tänkte väga mig varje måndag kväll, återkommer senare!

Ja just ja, nu är det bara 12 dagar kvar till Ladies night!!! Wihooo!! Då jävlar i Gävle ska vi röja!


Uppdatering:
Vikt nu: 65,3 kg
Målvikt: 61 kg
Kvar: 4,3 kg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det där fixar du lätt Fanny! Mindre än 5 kilo. Hejja Hejja! :D

Snaaaart Ladies Night! Vad roligt det ska bli.

2008-09-02 @ 20:20:07
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0