Thank god its Friday!

Nu är det Fredag och jag sitter i min mysdress som jag har haft på mig hela dagen.. Har inte gjort annat än titta på TV heela dagen och det har varit såå skönt! Har inte haft en sån "skön" dag sen Alicia föddes och det var behövligt. Har känt mig lite krasslig så Niklas har vart hemma från jobbet så jag har fått vila... tack gubben! Direkt efter 10mån-kontrollen igår började jag känna mig lite dålig och igår kväll var det ganska illa... Frös, var tung i huvudet och svag i hela kroppen.. La mig och sov innan nio! Hoppas jag är helt frisk imorrn..

10-månaderskontrollen ja.. Man FÅR faktiskt skryta lite så det tänkte jag göra nu :) Alla andra bebisar satt lugnt i famnen på deras föräldrar medan våran lilla tjej kuta runt hela tiden.. Hon snodde böcker från bibliotekstanten och tjåla för sig själv... Tokfia :) Lång var hon också! 77,5 cm! Och 9800 g :)

Bra på jobbet går det också! Våran gala är i Folkets hus den 19 dec, ni köper väl en biljett? ;) Nästa vecka ska vi börja fixa inför Örebrogalan!

Nåt som det däremot inte går så bra med är ekonomin.. Kommer bara mer och mer utgifter hela tiden.. Idag fick jag reda på att min mobil inte går att laga :/ Suck!! Å snart är det Ullared...

Saknar mina vänner.. hade velat komma på glöggkvällen :/

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0