Nu händer det mycket!

Måndag och starten på en fullspäckad vecka... Idag har jag jobbat 10-14 medan Alicia var hos farmor.. Sen hämtade jag lilltjejen i Smedjebacken, åkte hem och gav henne mat och sen direkt vidare till tandläkaren.. Fixade tandställningen (ja jag har en, fast den syns inte) för typ fjärde gången det här året. Sen köpte jag en grillad kyckling å gjorde lite matlådor! Sen vidare till Borlänge på Forever-kurs. Avslutade med en maxburgare för 19 spänn innan jag for hemåt, tog en dusch och pustade ut! Mycket idag... och större delen av veckan!

Tisdag: Lämna Alicia i Smedjebacken, Jobb 10-14,  hämta Alicia, träna lite??
Onsdag: Lämna Alicia i Smedjebacken, Jobb 10-14,  hämta Alicia, fika med Linn
Torsdag: Lämna Alicia i Smedjebacken, Jobb 10-13.45, 10-mån kontroll
Fredag: Bada och motionssimma?
Lördag: 9 - 20 (ca) Tjejjourskonferens i Borlänge +ävernattning
Söndag: 8.30 - 16.00 forts. konferens. Därefter hemgång och bus med Alicia.

Kommer vara slut efter denna vecka! Man är ju ovan.. :)

Just nu märks det att jag inte rört på mig så mycket som jag borde.. eftersom jag jobbar större delen av dagen då det är ljust ute har det blivit att jag skippat promenaderna.. Känns i ryggen! Jag å Elin ska börja simma snart, det ser jag fram emot!

Nu ska jag lägga mig med mitt blöta hår och sova!

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0