Söndag...

Nu är det söndag igen och ännu en vecka är till ända.. Vad har jag gjort då?
I onsdags var jag å Alicia på babycafé med Johanna och Kevin. Sen på kvällen åkte vi hem till dom för att kolla in nya lägenheten.. kanonfin :) Småbarnen fick leka av sig lite. Dom tycker nog ganska mycket om varann ;) Riktigt kul att se hur dom skrattade och småkramades med varann, hihi :)

I torsdags började vi ge lillskruttan gröt. Vette tusan om hon fick i sig nåt alls. Hon undra väl vad det var för geggamoja morsan försökte trycka i henne :) Idag gick det betydligt bättre!

I fredags begav vi oss hela familjen upp på stan för att käka lunch på china, mys! Innan dess gick Niklas å gymmade och jag å Alicia gick till mormor på hennes jobb där det var öppet hus :) Snacka om att Alicia hamnade i blickfånget, klart yngsta besökaren där :) Eller ja.. En av mammas jobbarkompisar har också nyss blivit mormor, närmare bestämt exakt samma dag, den 17 januari :) Även den lilla bebisen kom dit så vi hade en liten babyträff. Dom tjåla och tittade förtjust på varandra, så sött!

I lördags blev det först lunch i morgårn innan Niklas stack iväg några timmar och jobbade.. Inte så skoj att va hemma själv en lördagskväll men jag hade Alicia och en påse chips så det gick rätt bra ändå!

Idag har jag varit duktig och städat lite.. Har rensat ch städat hela arbetsrummet inklusive skrivbordet. Vart nästan en halvmeter med papper som slängdes. Tog sin tid men nu är det gjort!

Händer i veckan då? Innan helgen skulle jag vilja hinna med babyträff med Johanna och Kevin, fika med någon samt lite andra mindre roliga saker.. fönstrena är såå skitiga! Men det är ju såå tråkigt att göra rent dom :( På lördag ska jag förmodligen hälsa på min bror i Uppsala, sen på kvällen är jag väldigt öppen för förslag! Vill gärna ut och sheika, nån mer som är på? :)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0