Så mycket att göra, så lite tid..

Ja så känns det verkligen nu. Det är så mycket man vill/borde göra men man har varken tid eller energi att göra allt.. tänkt om dygnet hade varit lite längre, det hade behövts! Visserligen borde jag inte ha så stora krav på mig själv. Är ju trots allt nybliven mamma och då förtjänar man att ta det lite lugnt ;-D

Händer i veckan då?

Imorrn ska jag tilll BVC med lilltjejen. Ska bli riktigt intressant att se hur mycket hon växt sen sist. Hon ligger över kurvan längdmässigt och är längre än alla andra jämnaåriga bebisar verkar det som :)
På Torsdag ska jag på klädparty hos Emelie, kul :)
På Fredag blir det förberedelser inför dopet och på Lördag är det dop. Usch, tycker inte om att stå inför sådär mycke folk! Önskar jag kunde bjudit fler av mina vänner men det känns som det redan nu är alltför många inbjudna! Ahh, hur ska jag hinna vara överallt? =)

Å jag måste bara berätta.. Varken jag eller Niklas har märkt nånting men igår när Niklas åkte till Alicias farmor så utbrast hon direkt -Nämen, hon har ju tänder!
Sötisen har två små vita tänder som är på väg upp i underkäken, och ingen av oss har märkt nåt! Trodde alla ungar fick första tanden kring halvåret iaf så det har man ju inte haft en tanke på! Såå sött!

Måndag, Tisdag å Onsdag kväll -  nån som vill umgås? Karln jobbar och jag är sällskapssjuk!

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0