Kryssning med diverse tokar!

Nu är man hemkommen från den så efterlängtade kryssningen! och som man trodde blev den väldigt lyckad, hade kanonkul! Det blev uppladdning, buffémat, dans, drinkar och allt som man hade sett fram emot! Tack Tarja, M-L, Erika, Erika, Stefan och Thomas för en skitkul resa! Jag blir grymt besviken om det inte blir en favorit i repris redan i år :)

Nu har Niklas börjat jobba igen efter sju veckor hemma. Har varit så skönt med avlastning men jag vet ju att jag klarar det själv också :) I helgen ska han på Iron Maiden i Göteborg så då blir man ensam från fredag kl 06 till söndag eftermiddag/kväll. Lite trökigt men jag får väl hitta på nåt sätt att underhålla mig själv!

Grattis till Jennie som blir 23 år idag! :)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0