Här kommer det Jennie!

Jennan har tjatat på mig att jag ska uppdatera min blogg mer, så här kommer det :)

Tarja blir 22 år idag, GRATTIS GUMMAN! Hoppas presenten kommer vääl till användning ;) Och nej folk, det är ingen dildo!

Hänt senaste tiden då?
Ludvikafesten har kommit och gått. Förfesterna var kanon, sen när man kom ner på stan tappade man bort alla kändes som.. mycket folk var det! Kul iaf att det händer nåt i den här lilla stan!
I Måndags jobbade jag lite. Har åter igen börjat göra personutredningar åt frivården, skönt med lite extra inkomst!
I igår var jag å Linda med våra små till Johanna och Kevin. Vi tjålade, åt tacopaj och kladdkaka och lät barnen leka av sig lite med varann, riktigt trevligt! Får vi göra om snart igen tjejer!

Idag var jag en sväng på stan med Jennie. Fikade lite och snackade skit, skönt att komma hemifrån lite! På kvällen åkte jag till Tarja för att gratulera henne! Jääättegod tårta bjöd hon på! Sen kom Erikorna och vi snackade kryssning! Snart är det dax! Om två veckor och två dagar närmare bestämt! Cinderella, here we come! Ska bli kanonkul! Vore kul att se tjejorna på lördag också, får se vad som händer :)

Imorrn blir det trädgårdsarbete och sen tacos hos Johanna å Micke på kvällen, trevligt :)

Sugen på att åka till Leksand sommarland! Nån mer som vill?

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad duktig du är som har skrivit =) hihi! JAG vill till leksands sommarland!!!!!!!! =)

2008-07-03 @ 21:54:59
URL: http://jenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0