2008!

Japp då var det nytt år igen då! Vet med säkerhet att detta kommer bli det bästa året någonsin :) Är så glad att bebis ville stanna kvar till efter årsskiftet, nu får den lill* gärna komma närsomhelst! Bara 9 dagar till BF...

Igår var det lugnaste nyåret hittils. Åt lite god mat med älsklingen, såg på film och la oss vid tio. Rätt skönt faktiskt...

Vad gör jag nu om dagarna då? Absolut INGENTING! Är så himla uttråkad, vill verkligen göra grejer! Imorrn ska jag fika med Emelie iaf, alltid något :) Tiden går så sakta när man bara rör sig mellan tvn och datorn, helst vill jag bara somna och vakna av värkar. Har väl aldrig längtat så mycket efter smärta som jag gör nu! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0