Snart är detta år slut...

Nu är julen över, med allt vad det innebär.. Jag har smält i mig ca 2 kilo julskinka (helt seriöst), stressat fram och tillbaka och öppnat lite julklappar. Första julen med Alicia, myys! Hon fick en superfrän bil av sin mormor, så nu behövs inte bobbycaren jag köpte längre.. Vi funderar starkt på att fira jul hemma nästa år eftersom vi har två små då... Frågan är bara vilka man ska bjuda in? Hmmm... Jaja, har ca 11 mån på mig att fundera ut det :)

Om två dagar och två timmar är detta år tillända.. Har hänt mycket det här året, bl.a.

*Vår älskade Alicia föddes
*Plus på stickan
*Klar med högskoleutbildningen
*Bröllop, begravning och flera dop

..å mycket annat!

Imorrn blir det bad med systeryster och lilltösen. Första gången jag badar med henne i badhus, hon har bara badat med sin pappa innan :)

Saknar mina vänner! Vissa känns det som man ALDRIG träffar längre, tråkigt :(

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad i min blogg!=)

2008-12-30 @ 21:13:42
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0