Ny nalle!

Min mobil gick ju sönder för ett tag sen. Skickade in den på lagning men det gick inte att fixa eftersom den var fuktskadad (en viss liten donna som gått å haft den i munnen)... När jag skulle lämna in min lånemobil råkade jag dessutom radera HELA min telefonlista! Trodde jag raderade bara från telefonen men numren försvann från SIM-kortet också.. SUCK!!
Så om ni vill hjälpa mig fylla på listan så tar jag tacksam emot er hjälp!

Har i alla fall skaffat en ny nalle, blev denna!

Idag har jag å Emelie jobbat hela dagen, skaffat kontor till oss :)
Imorrn ska jag dit igen och då tar jag Alicia med mig så får knattarna leka av sig lite :)

1 vecka kvar till vår lilla roadtrip! Längtar :)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0