Bebis i magen

Som ni alla säkert förstått så finns det ett litet pyre i min mage! :) I juli närmare bestämt blir Alicia storasyster :) Känns väldigt skoj och det är något vi ser fram emot! Visst har man vissa tankar ibland som "kommer vi klara av två så små barn? och "är det rätt tidpunkt?" men man hade ju liknande tankar innan Alicia kom också och hon är det bästa vi gjort!

När jag ser Alvedonreklamen med den skrikande bebisen och storbrodern som kastar in nappen i munnen på bebben så tänker jag att det är Alicia och lillebror/lilasyster ;)

Julklappsbyte hos Erika igår, riktigt trevligt att träffa alla brudarna! :) Händer inte så ofta som man önskar! Efter massa gotte, lussekatter, julmust och bonde söker fru så begav jag mig hemåt. Då ringer Niklas och säger att lilltjejen spytt ner hela sängen :/ Sen spydde hon flera gånger innan hon till slut lyckades somna runt tio... Inte roligt, tyckte så synd om henne.. idag är det bättre iaf! Verkar va vanligt med magsjuka hos småbarnen nu:/

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Pauline

hej fanny, trilla bara in pa din blogg av ren slump, grattis maste jag saga! hehe tva knaddar snart =) va roligt for dej!

pauline (gamla klasspolarn)

2008-12-18 @ 19:49:22
Postat av: Johanna

Men skruttan då, hoppas hon m¨r bättre och att ni kan komma till helgen, puss å kram på er..

2008-12-18 @ 20:35:27
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hopp, hamnade här på din blogg bara så där och måste passa på att säga Grattis till bebisen i magen =) Jag har själv två småttinga väldigt tätt 1 år och 2 månader, och de är så himla mysigt!!

Lycka till!

2009-01-03 @ 11:41:23
URL: http://emmaperssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0