7 år idag!

Idag firar jag å Niklas 7 år tillsammans!

Jag var bara 16 år när vi blev tillsammans. Jag gick första året på gymnasiet och hade väl för tillfället lagt ner planerna på att försöka hitta en bra kille. Men då en dag när jag var inne på FC skrev en viss Tommy Gustafsson till mig. Jag undrade varför han skrev till mig eftersom han hade flickvän. Det visade sig att det var Tommys storebror Niklas som var inne på användaren. Efter att ha skrivit några gånger till varann på First Class bestämde för att träffas inne i stan. Jag hade ingen aning om vem han var eller hur han såg ut. Jag var skitnervös men allt gick jättebra! Ett par veckor senare var vi ett par!

Det har hänt otroligt mycket dessa år, både bra och dåliga saker, men självklart väger dom positiva sakerna tyngst!

2001 - Vi blev ett par
2002 - Vi förlovade oss
2003 -  Jag "flyttade in" i Niklas lägenhet, första utlandssemestern tillsammans.
2004 - Vi flyttade till Falun
2005 -
2006- Vi flyttade till hus i Sörvik
2007 - Plus på stickan
2008 - Alicia föddes, plus på stickan igen

Hoppas på många fler underbara år tillsammans!



Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Jannice

Grattis! Och shit, jag kan inte fatta att det var 7 år sedan vi började gymnasiet...

2008-12-19 @ 13:48:17
Postat av: jennie

grattis gummsan! =) minns när vi festade i eran lägenhet på högberget, haha det var tider det..=)och i falun haha, puss

2008-12-19 @ 18:29:12
Postat av: Erika

Va tiden går! grattis =) jag tycker det är dags för bröllop nu!! =)

2008-12-19 @ 21:50:32
Postat av: Sanna

Ååh, Grattis! Vilken lovestory. Vilket fint kort!!

2008-12-19 @ 21:59:04
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till era sju år och mer lär det bli.. håller med ovanstående.. de är fasiken dags för ett bröllop men eftersom leksand aldrig kommer gå upp så kan ni ju alltid fira att frölunda är så bra!;) Puss på er!

2008-12-19 @ 23:24:21
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0