Det är bara att lyda!

Japp.. Tarja har vart på mig att jag ska uppdatera här lite oftare så jag får väl göra det ;) hehe...

Nu har jag beställt boken som ska fixa mina sista poäng till min efterlängtade examen! Vill bara få det gjort nu! Har iaf sökt en hel drös jobb, bl.a. inom frivården. Vill verkligen jobba där! :) Håll tummarna :)

Gumman bara växer och växer, skulle uppskatta att hon väger drygt 8,5 kilo nu, ingen liten bebis längre med andra ord. Hon är verkligen det absolut bästa jag gjort... mitt hjärta!

7 månader
3 dagar

Nu är äntligen biljetterna bokade! Jag, Tarja, Sanna och Erika drar den 13 sep till Gävle och Ladies night! Kommer bli skiiitkul! Nu är det bara boendet som fattas, men det ordnar sig! Kul att komma iväg nån annanstans för en gång skull :)

Jag å syrran funderar på lindesnäs på fredag, nån mer som vill hänga på? :)

Snart kommer jag äntligen få en snygg blogg. Emelie ska fixa den, så himla snällt :) Den jag har nu är såå himla ful...

Nej nu blir det sängen, vissa ska ju upp tidigt imorrn ;) Lunch med Jennie å Tarja sen, trevligt!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har emelie[email protected]..

De måste funka för de är min hotmailadress..

Annars får du lägga ut bilder på bloggen som jag kan kopiera o använda..



Kram

2008-08-26 @ 07:29:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Men vart är bilderna!? är de den när hon sitter med klänning? Och sen den när hon är liten bebis?

2008-08-26 @ 09:07:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men jag ser bara två bilder, den när hon sitter med klänninge och sen när hon är pytte liten.. Dom andra ser inte jag =(

2008-08-26 @ 16:45:10
Postat av: M-L

åååå va stor hon har blivit nu lill-gumman!! så sööööt!!!! :D

2008-08-26 @ 19:57:45
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Jannice

Vansinnigt söt!

2008-08-27 @ 09:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0