Bubbla?

Jag å systeryster har bestämt oss för att ha en tjejkväll på fredag,men vi är inte säkra på vad vi vill göra... Har iaf ett förslag:
Att hyra bubbelpoolen vid gocarten ett par timmar,bubbla, mysa dricka lite smått för att se fortsätta umgås/festa loss i stan.. vad säger ni tjejer? Jag är iaf såå sugen! Nån som vill vara chaufför? Den får en puss av mig :D


Angående bloggen så kunde inte Emelie se dom bilder jag sparat till min header..nån annan som vill prova? Den personen får också en puss!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej igen..

Du har ju bara två bilder på bloggen som jag kan se, och de är när hon är super liten och en när hon sitter med klänningen..

Du får skicka eller så kopierar jag från familjeliv, hjälper dig mer än gärna..

2008-08-29 @ 15:45:02
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0