Nu snöar det igen...

Trodde nästan att våren hade kommit men så tittar man ut och det snöar, IGEN! Suck... Nu vill jag ha värme! Mycket mysigare att vara ute och gå med vagnen när det är fint väder!

Fick inbjudningarna till dopet idag som jag beställt.. Blev dock missnöjd när jag såg att bilden på Alicia var sjutton gånger mörkare än vad jag trodde den skulle bli. Har mailat och klagat, får se vad som händer. Alltid ska det väl vara nåt fel...

Händer närmaste tiden då?
Till helgen ska Niklas och pappa försöka montera upp våra nya köksluckor, får se hur det går :) Dessförinnan ska vi försöka få ner dom gamla och även kaklet som sitter under. Bara att dra fram en hammare och köra :) Kan inte bli så svårt. Leksand blir ju kvar i allsvenskan nästa säsong så det lär väl finnas en hel del agressioner.. På lördag blir det kalas hos mamma. Sen på kvällen vill jag gärna umgås! Nån som vill göra mig sällskap?
Sen på måndag har jag intervju... ahh, nervöst!!

Blir så irriterad! Trodde jag ju va klar beteendevetare och bara väntade på att jag skulle få det bekräftad skriftligt från skolan. Då visar det sig att jag har 7,5 hp kvar att läsa! Suck.. Bara för att jag blivit tillgodoräknad poäng tidigare, usch! Så nu måste jag hitta en kurs till hösten. skulle vilja läsa om missbruk men hittar inte det nånstans. Nån som vet nån bra kurs?
  
Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hit den 10 maj! Vi ska ha fest!=) Du föresten.. är du sugen på att jobba inom vården igen? Min chef frågade om ja visste nån som ville jobba..så då sa ja att du var ju inne förrut och jobba så att du kanske skulle vara intresserad.!=)

2008-04-14 @ 21:09:16
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0