Speciell dag

Igår Onsdag var det en speciell dag.  Då firade nämligen jag å Niklas 6 år tillsammans! Helt sjukt vad tiden går fort! Älskar dig gubben! Snart har vi en familj tillsammans! Vem hade trott det för 6 år sedan? =)

Sjukt också att det bara är 4 dagar kvar till jul och 22 dagar kvar till bf. Livet är bra härligt ibland! Börjar dock känna mig lite småstressad. Måste tvätta vagnen och packa bb-väskan, sätta upp skötbordet m.m. Men det ordnar sig! Om inte bebisen vill titta ut redan vid nyår :S Men med min tur kommer den väl stanna kvar därinne 2 veckor extra...

Griljerade julskinkan i morse, kunde inte hålla mig! Gud så gott det var :) Tjocka skivor julskinka på en hård macka med senap, det är grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0