Snart jul!

Det är helt sjukt vad snabbt tiden går.. Tyckte nyss vi gick in i december och nu om en vecka är det jul! Älskar julen, tycker det är så himla mysigt med all god julmat, julmusik, ljus osv. Lite snö hade väl inte skadat men det ser ut som det blir en snöfattig jul igen :( Tur att man ska vara i gränges på kvällen, där finns det iaf några mm! Har handlat alla julklappar nu.. Skönt, för jag vill verkligen inte in på kupolen och trängas nu!

Nån som ska till ikea snart? Skulle behöva lite grejer och just dom grejerna går såklart inte att beställa via nätet :(

Bara 25 dagar kvar till beräknad födsel. Bebisen får gärna komma ut några dagar tidigare men tror jag kommer gå över minst några dagar.. Den kan ju faktiskt komma upp till 2 veckor tidigare så efter juldagarna är det bara att göra sig redo.. ahhh, kanske läge att få panik snart? Min kära vän Johanna kommer få vilken dag som helst nu (bf+9) och Elin och Fredrik likaså. Babyboom! Snart är det min tur:)

Niklas var på hockey igår och kunde inte låta bli att köpa denna tröja i storlek supermini :-D


Kommentarer
Postat av: Therese

Nämen...vilken sööt tröja!! :-)Hehe...

2007-12-18 @ 11:32:31
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0