Beteendevetare! :)

Åh känns helt jäkla underbart! Skickade in ännu ett exemplar av min c-uppsats till min lärare i onsdags och väntade med spänning på svaret. Antog att jag än en gång skulle få göra massa ändringar. Jaja, tänkte jag, bara jag blir klar innan jul. Och då skriver hon att hon godkänt uppsatsen, jag behöver inte ens göra det sista momentet, dvs opponera på någon annans uppsats. Tror de är lite slöa lärarna på högskolan Dalarna, men ingen kunde vara gladare än jag. Nu är jag färdig beteendevetare! Är såå glad! Jag klarade det verkligen! :) Nu är det bara att söka jobb, om jag vill!

Har nu avslutat kursen på tjejjouren. I onsdags fick vi pröva på feministiskt självförsvar och testa lite slag osv. men min partner var skiträdd att sparka mig i magen så det var lugna puckar! Haha, det gick verkligen till precis som jag trodde. Man skulle skrika NEEJ samtidigt som man sparka den andre i skrevet (ja, inte på riktigt då...)


Nu är det bara 35 dagar kvar till bf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis och kul att du börjat blogga.. många inlägg vill ja se nu!=)

2007-12-10 @ 15:19:42
URL: http://tarjisen.blogg.se
Postat av: M-L

Vatusan har du också skaffat blogg! Rätta takter Fanny! :P GRATTIS TILL EXAMEN!!!! JÄTTEGRATTIS! Och det är jädrar vilken kagge du ligger inne med, sjukt spännande! Vilket datum är det sagt att du ska bli mamma...? :) Kramar!

2007-12-14 @ 15:33:11
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0